Agències de subscripció

El 26 de setembre ens vam retrobar en un nou acte de formació contínua per abordar la figura de les Agències de Subscripció o MGA (Managing General Agent), aquesta mena de societats que actuen com a representants de companyies asseguradores que d’uns anys ençà han esdevingut un nou actor en l’àmbit assegurador del nostre país.
La seva proposta de valor és que ens ofereixen la seva experiència en la subscripció de riscos especialitzats i en el desenvolupament de productes asseguradors adreçats a segments molt concrets. A més, també gestionen reclamacions i poden compartir riscos amb diferents asseguradores oferint així preus més competitius. La seva flexibilitat i capacitat d’adaptació a les noves tendències del mercat i el seu profund coneixement en determinats àmbits les converteixen en una figura clau de la innovació en aquest mercat en constant evolució.
En la jornada ‘Les agències de subscripció, una oportunitat per a la mediació’ vam veure de quina manera les agències de subscripció poden col·laborar amb la mediació tradicional i quines noves oportunitats de negoci ens poden oferir.
Aquesta jornada, en format híbrid, va aplegar més de 140 inscrits, i va comptar com a ponents amb José Luis Latorre, director d’ALEA, Marcos Quintano, subscriptor senior de Transports de NAMES, i Felix Ferrer-Dalmau, director general de CROUCO, tres de les agències de subscripció de referència a l’estat.
Comparteix l'entrada

Més notícies

Comissió Permanent

Dimarts 28 d’abril ha tingut lloc la primera reunió de la Comissió Permanent d’aquest 2025, presidida per Mercè Herrera. Durant…

Llegir més